In this hands-on masterclass Thomas Kolster, a.k.a. Mr. Goodvertising, shows how to build an authentic, people-first brand. It's not about making people believe in your brand's purpose, but rather making them believe in themselves and their ability to bring about change. The masterclass will provide you with the Arrow-model to create a real brand transformation as well as tools to create relevance and avoid purpose-washing. The latter part of the workshop will focus on how to empower people across the marketing mix with Kolster’s proprietary tool The Wheel. This masterclass is for everyone working in advertising and branding curious about how to create meaningful brands and the activation that follows.
At the end of the Masterclass, participants will be equipped to :
Author and Purpose Pioneer
Thomas Kolster est un favori et l'un des penseurs les plus reconnus dans le monde entier où le marketing, les affaires et la durabilité se rencontrent. Il défie continuellement le statu quo avec ses opinions vocales et souvent provocantes sur les valeurs, le but et le leadership. Dans un marché du bien-être surpeuplé, les gens n'achètent pas vos valeurs ou votre «pourquoi», mais plutôt qui vous pouvez les aider à devenir. Écrit deux livres: GoodVertising & The Hero Trap
Les places étant limitées à 25 personnes maximum par Masterclass, merci de vous inscrire que si vous êtes sûre d’assister à la Masterclass de votre choix.